IZKORISTI AKCIJO ELEKTRIČNIH KOLES! PREVERI NAŠO PONUDBO NA SPLETU.
ARTIKLI KATERI NISO NA ZALOGI JIH LAHKO NAROČITE NA INFO@KOLESA-SMOLE.SI ALI NA 07/3379-800.
Pinarello serija X - popolna kombinacija zmogljivosti in udobja
Cestna kolesa Pinarello X so namenjena vsem kolesarjem, ki vozijo iz čistega užitka, a jih še vedno navdušujejo močna pospeševanja in adrenalinski spusti. X je popolno kolo za zabavne vožnje in celodnevno udobje, zahvaljujoč kombinaciji posebej izbranih materialov, edinstvene geometrije in resnično inovativnega zadnjega dela kolesa, ki omogoča popolno ravnovesje med odzivnostjo, zmogljivostjo in udobjem.
V tem razredu so kolesa prepogosto težka in neodzivna, zato Pinarello tudi tokrat ni pozabil na svoj legendarni ‘DNA zmogljivosti‘. Cilj je bil razviti okvir, ki omogoča čisti užitek kolesarjenja z dirkalnim duhom, a brez kompromisa pri udobju tudi na najdaljših vožnjah.
Skupaj s partnerji pri Torayju so razvili popolno karbonsko geometrijo za vzdržljivost in udobje, z znatno zmanjšano navpično togostjo v primerjavi z vrhunskim dirkalnim modelom cestnih koles Pinarello F. Z devetimi velikostmi pa bo vsak kolesar lahko našel svojega popolnega partnerja.
Položaj na kolesu je ključen, ko gre za udobje, zlasti na dolgih razdaljah. Zato lahko izbirate med devetimi različnimi velikostmi modelov Pinarello X – ki jih več kot pri katerih koli drugih vzdržljivostnih (endurance) cestnih kolesih.
Ker je ustrezen položaj ključnega pomena za vsakega, ki stremi k velikim ciljem, je bila za Pinarello X razvita nova geometrija Endurance +, v kombinaciji s široko paleto velikosti krmila in krmilnih opor za cestna kolesa znamke Most.
Ko zabava šteje več kot zmaga, vam bo nova geometrija zagotovila optimalen položaj. Pri seriji X so se osredotočili na ustvarjanje idealne geometrije za sproščen položaj na kolesu. Novi zadnji del kolesa je zasnovan posebej za blaženje tresljajev, kar pomeni manj obremenitve vašega hrbta in več udobja na dolgih razdaljah.
Pinarello X prav tako v celoti izkorišča najnovejše inovacije na področju kolesarskih obročev in plaščev, saj sta bili zadnji dve dirki Paris-Roubaix zmagani na običajnih cestnih okvirjih z 32 mm tubeless plaščih. To dokončno dokazuje, da je maksimalna širina plaščev rešitev, ko gre za uravnoteženje hitrosti in nadzora na težkem terenu.
Poleg tega je ekskluzivna zasnova sedežnih opor za cestna kolesa Pinarello X rahlo ukrivljena, kar Pinarellovim inženirjem omogoča, da v celoti izkoristijo posebno postavitev ogljikovih vlaken T600 za blaženje tresljajev tudi na najtežjih cestah. To pomeni izjemno udobje, brez potrebe po dodajanju mehanskega sistema blaženja, ki bi povečal težo in drastično zmanjšal zmogljivost.
V Pinarellu se vedno zanašajo na partnerja Toray, najboljšega proizvajalca ogljikovih vlaken na svetu. Njihov T600 predstavlja idealna ogljikova vlakna za okvir v kategoriji Endurance, s postavitvijo, ki ponuja idealno kombinacijo majhne teže, odzivnosti in sposobnosti blaženja.
Polimer ojačan s karbonskimi vlakni (CFRP) se uporablja za optimizacijo vsakega odseka okvirja, da se doseže želena togost in lahkotnost. Na primer, na območjih, kjer je prednostna togost, so izbrana vlakna z visokim modulom (HM), medtem ko so na območjih, kjer je moč bistvenega pomena, uporabljena vlakna z visoko trdnostjo (HT). Ta skrbna izbira prispeva k povečani udarni trdnosti in pomaga preprečiti zlom okvirja.
Pri Pinarello X izboljšana integracija in zmanjšane dimenzije objemke sedeža zagotavljajo izboljšano zmogljivost in 36 g prihranka teže v primerjavi s prejšnjim modelom. Integracija predstavlja mojstrovino aerodinamike, teže in togosti.
Ne glede na vaš cilj, s Pinarello X lahko izkusite užitek kolesarjenja s cestnim kolesom, zasnovanim za boljše rezanje zraka.
Pinarellova notranja napeljava žic, bovdnov in kablov TiCr je veliko več kot le estetika, saj omogoča, da prihranite kar 5 vatov v primerjavi s kolesi z zunanjimi kabli.
Serija X ima tudi aerodinamično sedežno oporo, ki zagotavlja izjemne aerodinamične izboljšave v zadnjem trikotniku okvirja kolesa, aerodinamično optimiziran sprednji del okvirja in zoženo cev sedeža, ki zagotavlja prihranek vsakega možnega vata. Vse našteto pa vam pomaga kolesariti hitreje dlje časa.