IZKORISTI AKCIJO ELEKTRIČNIH KOLES! PREVERI NAŠO PONUDBO NA SPLETU.

NOVI SCOTT GENIUS

Predstavljamo vam čisto NOVI Scott Genius. Naše najljubše trail kolo je bilo na novo zasnovano in je sedaj opremljeno z našim patentiranim vzmetenjem. Pripravljen na VSAKO POT, KADARKOLI.

Pametno vzmetenje, še pametnejše funkcije in najpametnejši dizajn naredijo neverjetno trail kolo, ki se ga ne boste naveličali. Ne glede na to ali boste osvajali visoke alpske poti ali pa se vozili s prijatelji po vaših najljubših trailih.

 

 

 

 

 

 

INTEGRIRANA TEHNOLOGIJA VZMETENJA

 

Novi Genius uporablja Scott patentirano integrirano tehnologijo vzmetenja. Ne samo, da je privlačnega videza, izboljšano je tudi delovanje vzmetenja kolesa. Okvir z nižjim težiščem, boljšo vodljivostjo in stabilnostjo, bo nudil kolesarju samozavestnejšo vožnjo. Konstrukcija okvirja je bolj toga in zmanjšuje nepotrebne bočne premike glede na smer vožnje. Sam amortizer je zaščiten pred udarci in vremenskimi vplivi, dvema faktorjema, ki vplivata na njegovo zmogljivost in delovanje.

 

 

 

 

 

GEOMETRIJA

 

29 '' kolo ima 150 mm hoda zadnjega vzmetenja v kombinaciji s 160 mm hodom prednjega vzmetenja. Nova platforma Genius je bila prilagojena zahtevam sodobnega trail kolesa. Uporabili smo inteligentno uporabo slackerja, ki je daljši in nižji, z zmogljivejšo geometrijo kot jo je imel njegov predhodnik. Zaželeli smo si kolo, ki bo blestelo pri vzponih in hkrati imelo vse, kar potrebuje za boljši spust. Genius ima, tako kot ostala kolesa, nastavljiv naklon nosilca krmila (64 ali 65 stopinjski kot).

 

 

 

GENIUS in GENIUS ST

 

Predstavljamo vam Genius v dveh izvedbah, Genius 900 in Genius Super Trail ali »ST«. Naša popolnoma nova platforma Genius 900 povzame tradicijo vsestranskega trail kolesa. Paket, idealen za vsako pot, kadarkoli. ST je pa po drugi strani prilagojen za bolj agresivno vožnjo. Obe kolesi imata enako geometrijo okvirja. V središču obeh je naša platforma NUDE shock, ki je značilna za družino Genius že več kot desetletje.

 

 

Genus 900 je opremljen z amortizerjem NUDE T, Genius ST pa s povsem novim dodatkom – Float X NUDE (Fox). S tem vzmetenjem uporabljamo lastno tehnologijo, ki ustreza agresivnejši vožnji.

 

 

SAG

 

Nastavitev naklona še nikoli ni bila tako enostavna. Zunanji indikator omogoča kolesarju enostavno nastavitev.

 

 

KRMILO

 

Genius je opremljen s Syncros Hixon krmilom. Preoblikovan, z izpopolnjeno ergonomijo in možnostjo dveh različnih nastavitev (15 mm in 25 mm). Omogoča namestitev števca, svetilke, itd. Kabli so nameščeni pod krmilom. V primeru menjave nosilca krmila, vam ne bo treba obiskati serviserja. Preprosto odstranite krmilo in pokrov nosilca krmila, zavrtite za 180 stopinj in znova sestavite.

 

 

 

SCOTT ALLOY

 

Poleg karbonskih modelov bosta Genius in Genius ST 2023 na voljo kot hibridna različica iz karbona z zadnjim aluminijastim trikotnikom in izvedba samo iz aluminija. Zadnja ponuja vrhunsko vožnjo z enako geometrijo in kinematiko, kot tudi napredno raven integracije (notranja napeljava kablov, indikator SAG, enostaven dostop do amortizerja, nastavitev nosilca krmila itd.).

GENIUS 

Novi Genius je na voljo v karbonski, hibridni in alu izvedbi. Skupaj 10 modelov Genius 900 in ST, od teh sta 2 modela Contessa. 

SISTEM VZMETENJA TWINLOCK

Novi Genius 900 je opremljen s sistemom TwinLock. Ta omogoča kolesarju, da sam nastavi vzmetenje. En TwinLock in tri različna kolesa v enem. 

3 STOPNJE

 

DESCEND

Pri omenjeni nastavitvi, je prednje in zadnje vzmetenje »odprto«. Optimizirano za spust in maksimalen hod.

LOCKOUT

Lockout način onemogoča vzmetenje in je popoln način za vožnjo po asfaltu in makadamu.

TRACTION

Pri Traction načinu je vzmetenje omejeno, ima manjši hod in je odličen za vzpone. Zaradi spremenjene geometrije kolesa sedite višje, razdalja med pedalom in tlemi je daljša. Kar pomeni da ste prisiljeni v položaj, ki omogoča lažji vzpon, kolo pa okretnejše. 

KAJ PA VILICA? 

Prednje in zadnje vzmetenje je na kolesih Genius 900 povezano preko krmila. Čeprav prednje vzmetenje ne uporablja NUDE tehnologije, so vse spremembe na Twinlock-u usklajene tako s prednjim, kot tudi z zadnjim vzmetenjem, da ostane kolo v ravnovesju. Pri načinu Descend je vzmetenje odprto (tako prednje, kot zadnje). V traction načinu je vzmetenje povečano v vilici, da ostanje kolo uravnoteženo. V lockout pa zaklenjeno. 

 

GENIUS ST

 

TRACLOC W/ FOX FLOAT X NUDE

3 STOPNJE

 

DESCEND

 

Prenovljen FOX-ov Float X NUDE ima dve zračni komori. V Descend stopnji sta obe odprti in ustvarjata eno veliko komoro. To omogoča maksimalen hod in vzmetenje - primerno za spust. 

 

NAČIN "RAMP CONTROL"

 

Prejeli smo odlične povratne informacije glede načina "Ramp Control" na določenih Genius modelih in se odločili, da omenjeno opcijo združijo z novim Float-X. Pri izbiri omenjenega načina se ena zračna komora zapre. Ta način boste lahko uporabili pri tehnični "singelci" ali ovinek ali dva pri spustu po kolesarskem parku. 

 

VZPON 

 

Pri tem načinu se blaženje zakleni, prav tako se spremeni dinamična geometrija kolesa. Float-X ima tudi gumb za prilagajanje kompresije pri počasni vožnji. 

 

KAJ PA VILICA?

 

Pri Genius ST modelih  je vilica v primerjavi z modelom  Genius 900 ločena od amortizerja. Vilica na Genius ST je nastavljiva in je narejena za maksimalno zmogljivost pri spustu. 

 

 

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?