0Item(s)

V vaši košarici nimate nobenih elementov.

Product was successfully added to your shopping cart.

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Smole so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Smole je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Smole d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik). Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini. Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ki ga sam določi v svojem profilu ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Smole, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Datoteke

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop ter pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

V spletni trgovini Smole ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo s kartico Eurocard, Mastercard, Visa in Maestro
  • nakazilo na račun ponudnika po izdanem predračunu
  • z gotovino ob prevzemu blaga (plačilo po povzetju)
  • plačilo preko Leanpay obročne platforme

V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu (Pošta Slovenije).

V primeru bančnega nakazila kupec po elektronski pošti prejme predračun, naročeno blago pa se odpremi po dospetju sredstev na račun ponudnika.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju in ga priloži pošiljki. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Veljavnost ponudbe

Vse cene izdelkov so navedene v EUR. Veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen v spletni trgovini in ostalih trgovinah po Sloveniji.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod pogoji, navedenimi v teh splošnih pogojih poslovanja. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi in se lahko med seboj razlikujejo.

Kode popusta

Kodo za popust kupec vnese v košarici naročila v prvem koraku košarice . Kodo je treba vpisati v polje "Koda popusta" in pritisniti gumb "Uporabite kupon". Če je koda pravilna, bo sistem avtomatsko izračunal in upošteval ugodnost, ki jo koda predstavlja. V primeru nepravilnega vnosa se pojavi opozorilo za neveljavno kodo.

Pri posameznem nakupu je možno uporabiti le eno kodo za popust.

Možnost in pogoji poprodajnih storitev

Trgovina za kolesa iz lastne ponudbe nudi tudi strokoven servis.

Postopek nakupa

1. NAROČILO SPREJETO

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. NAROČILO POTRJENO – POGODBA SKLENJENA

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali z razlogom zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. BLAGO ODPREMLJENO

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Nakupovalna košarica

1.    KORAK – PREGLED KOŠARICE OZ. NAROČILA

V prvem koraku uporabnik prejme v vpogled izbrane oz. želene artikle s cenami. Uporabnik lahko v prvem koraku popravi količino, lahko pa artikel iz košarice tudi odstrani. Na desni strani košarice je koda za popust, spodaj pa znesek naročila. Če želi uporabnik zaključiti nakup izbere gumb »Nadaljujte na blagajno«. 

2.    KORAK –  nakup 

  • Način nakupa
  • Informacije izstavitve računa
  • Informacije o dostavi
  • Način dostave
  • Informacije o plačilu
  • Pregled naročila

Če se strinjate z naročilom pritisnite gumb "Oddajte naročilo". 

2.    KORAK –  nakup

Uporabnik kot »način dostave« lahko izbere dostavo s Pošto Slovenije ali (strošek pošiljanja znaša 4,95 EUR, lahko pa naročilo prevzame osebno v trgovini (Trgovina in servis koles Smole; Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto). Za kolesa je možen le prevzem v tgovini.

Opcije plačil:

  • Plačilo po predračunu (uporabnik mora plačilo opraviti pred pošiljanjem naročila)
  • Plačilo po povzetju (uporabnik opravi plačilo po povzetju ob dostavi s strani Pošte Slovenije
  • Kreditne/plačilne kartice (uporabnik lahko plačilo opravi neposredno ob oddaji naročila (preusmeritev na Bankart plačilno platformo)
  • Plačilo na obroke preko Leanpay platforme

V drugem koraku uporabnik lahko izbere tudi naslov za dostavo in uredi svoje obstoječe kontaktne podatke. Lahko uporabi tudi kodo oz. bon za popust. 

3.    KORAK -  PREGLED IN POTRDITEV NAROČILA

Uporabnik dobi v vpogled končni pregled svojega naročila z načinom dostave, plačila in končnim zneskom za oddano naročilo. Pred oddajo naročila se mora uporabnik oz. potrošnik v celoti strinjati s pogoji poslovanja trgovine Smole . Trgovina Smole je potrošniku pred sklenitvijo pogodbe oz oddajo naročila dolžna na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin (1., 3., 4., 9. točka 25b člena ZVPot, 10. točka 43b lena ZVPot) : 

  • glavne značilnosti blaga ali storitev v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu ali storitvam;
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej;
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati;
  • trajanje pogodbe, kadar je to primerno, in pogoje za odstop od pogodbe, sklenjene za nedoločen čas, ali pogodbe s samodejnim podaljševanjem;
  • minimalno trajanje obveznosti potrošnika na podlagi pogodbe, če je potrebno.

4. KORAK - NAROČILO ODDANO

Uporabnik dobi v vpogled končni pregled oddanega naročila s končnim zneskom za plačilo. Pregled končnega naročila lahko natisne, kopijo oddanega naročila oz. potrditev pa prejme na elektronski naslov, ki ga je vnesel ob registraciji v spletno trgovino www.kolesa-smole.si 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: info@kolesa-smole.si ali s pisnim obvestilom preko navadne pošte. Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo s klikom na ikono. 

Potrošnik mora blago vrniti ponudniku nemudoma, najkasneje pa v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa. Izdelki naj bodo nerabljeni, v originalni embalaži in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. 

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) najkasneje v 14 dneh po pisnem odstopu potrošnika od pogodbe oziroma po prejemu vrnjenega blaga. Potrošnik krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe (po 43b. členu ZVPot).

IZGUBA PRAVICE DO ODSTOPA OD POGODBE

Potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe v primeru, da gre za blago oz. artikel:

  • ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam (npr. sestava kolesa po naročilu)
  • v primeru blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe
    oz. za artikle ali storitve po določilih 43.č čena ZVPot

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora potrošnik sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu blaga (Pošta Slovenije d.o.o.).  Prizadevali si bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. 

Garancija

Za izdelke v spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo oziroma pogoji proizvajalca.

Stvarna napaka

Če kupljeno blago nima lastnosti, ki jih je ponudnik izrecno obljubil, če je ponudnik poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od potrošnikovega naročila, potem potrošnik lahko uveljavlja stvarno napako oziroma reklamacijo.

Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:

  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
  • če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. 

Uveljavljanje stvarne napake

Potrošnik mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in hkrati ponudniku omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga odprete s klikom na ikono. 

Pri uveljavljanju stvarne napake je po vnaprejšnjem dogovoru s ponudnikom blago možno vrniti tudi po pošti sicer pa ga potrošnik osebno prinese v trgovino na sedež podjetja. 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje ureja ZVPot in sicer:

  • potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če se le ta (stvarna napaka) pokaže v roku 2-eh let po prevzemu blaga
  • potrošnik mora prodajalca o stvarni napaki obvestiti najkasneje v roku 2-eh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita (po 37. čenu ZVPot)
  • prodajalec mora potrošnika pisno obvestiti najkasneje v 8-ih dneh po prejetju obvestila o stvarni napaki

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer za vse artikle na zalogi v roku 2-3 delovnih dni od naročila izvedenega v skladu s temi pogoji. Do izjeme lahko pride le v primerih več hkratnih naročil zadnjih kosov. V tem primeru ima prednost prve izdobave prvo oddano naročilo. Potrudili se bomo, v kolikor je mogoče, izdobaviti tudi preostala naročila. 

Dostava

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za spletno trgovino Smole opravlja Pošta Slovenije. Možen je tudi osebni prevzem blaga v trgovini na sedežu podjetja: Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto.

 Stroški dostave za naročila znašajo 4,95 EUR in so enotni za celo Slovenijo. Koles ne pošiljamo po pošti z izjemo, da se individualno dogovorimo. Cena je odvisna od velikosti embalaže zato se dogovorimo individualno.

Dodatni stroški, ki jih ob plačilu po povzetju zaračunava Pošta Slovenije 

Vplačilo obrazca UPN in UPN QR

do 98,00 EUR

1,15 EUR

nad 98,00 EUR do 501,00 EUR

1,17 % od vrednosti

nad 501,00 EUR

5,36 EUR + 0,30 % od vrednosti

V izogib dodatnih stroškov izberite plačilo po predračunu ali s plačilno kartico.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pri plačevanju s plačilnimi karticami so vsi podatki med prenosom zaščiteni proti nepooblaščenim vpogledom s spletnim zaščitnim protokolom SSL (https://sl.wikipedia.org/wiki/Secure_Sockets_Layer). V ta namen uporabljamo na strežniku www.kolesa-smole.si SSL certifikat izdajatelja COMODO. Veljavnost certifikata za strežnik www.kolesa-smole.si lahko preverite na tej povezavi: https://www.digicert.com/help/

Spletna trgovina Smole na svojih strežnikih NE HRANI nobenih podatkov o kreditnih karticah.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani www.kolesa-smole.si, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Varovanje osebnih podatkov

Trgovina Smole (Smole d.o.o.) se zavezuje, da bo varovala zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine kolesa-smole.si. Zbrane osebne podatke se uporablja izključno za opravljanje storitev, ki jih ponujamo. Trgovina Smole spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bomo storili vse potrebno za zaščito le teh pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. 

Trgovina Smole zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).
 
Uporaba osebnih podatkov
 
Za potrebe opravljanja storitev zbiramo, vodimo, obdelujemo in shranjujemo uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslov in naslove za dostavo
  • naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • davčno številko (če je uporabnik pravna oseba)
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v šifrirani obliki
  • kontaktno telefonsko številko
  • državo bivanja
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu


Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja.
Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam. Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.  Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države. 

Izvajanje politike zasebnosti
 
Trgovina Smole ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov. Vse pri podjetju redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o varovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s podjetjem.
 
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo ali preko elektronske pošte na naslov info@kolesa-smole.si sporočijo preklic registracije. Podjetje bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varovalo tudi v primeru preklica registracije.

Varstvo otrok
 
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Trgovina Smole ne bo sprejemala naročil od nekoga, za katerega ve, ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje staršev ali skrbnikov. 
 
Trgovina Smole brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli otrokovih osebnih podatkov. Prav tako ne bo izdajala podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.  

Pravica do obveščanja in izbrisa
 
Vsak uporabnik ima pravico in možnost dostopa in urejanja informacij svojih osebnih podatkih, ki jih je vnesel ob registraciji ali skozi sistem prijave na e-novice (e-pošta), s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico in možnost do izbrisa le teh.
 
Obvestila o stanju naročila: Pridržujemo si pravico, da uporabnika preko elektronske pošte ali na telefonsko številko, ki jo je vpisal v postopku naročila / registracije, preko sms sporočila obvestimo o statusu naročila (sprejetje naročila, odprema, priprava na osebni dvig).

Obvestila: Po prijavi na obvestila bo vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljen v promocijske namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil ste prijavljeni le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo na obvestila ali pa ste to storili skozi neposreden obrazec prijave na e-obveščanje na naši spletni strani.

Od prejemanja e-obvestil se lahko kadarkoli odjavite na elektronskem naslovu info@kolesa-smole.si s pripisom ("odjava od prejemanja e-novic") ali s klikom na povezavo "Odjava od prejemanja e-novic" v nogi naših promocijskih e-obvestil. 
 
Pravice uporabnika spletnega mesta kolesa-smole.si:

  • Pravica do pozabe – v kolikor posameznik več ne želi, da se njegovi osebni podatki, hranijo in obdelujejo lahko od kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo (ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo).
  • Pravica do vpogleda in spreminjanja osebnih podatkov (obvezna polja ostajajo: ime, priimek, naslov za dostavo)
  • Pravica do prilagoditve in delovanje beleženja spletnih piškotkov
  • Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
  • Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
  • Pravica do prenosljivosti - posameznik lahko zahteva vse osebne podatke v zvezi z njim, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, ki jih hrani Trgovina Smole.
  • Pravica do pravnega sredstva in sankcij - posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu,  pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti.
  • Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Pravica do umika soglasja - posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega trženja


Postopek uveljavljanja pravic
 
Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim na elektronski naslov info@kolesa-smole.si.

Seznanjen sem, da se zaradi pristnosti identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen sem, da mora Trgovina Smole na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
 
Trgovina Smole osebne podatke posameznika hrani do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Uporabnik lahko zahteva, da Trgovina Smole njegove osebne podatke nemudoma in trajno v celoti izbriše. Izbris profila in vseh z njim povezanih osebnih podatkov lahko uporabnik opravi tudi sam preko svoje profilne strani na spletnem mestu www.kolesa-smole.si. Uporabnik lahko prekliče tudi soglasje za prejemanje elektronskih sporočil. To lahko stori sam preko odjavne povezave v nogi kateregakoli našega e-promocijskega obvestila, ali s pripisom "odjava od prejemanja e-novic" na elektronski naslov info@kolesa-smole.si.

Shranjevanje pogodb in dostopnost

Trgovina Smole hrani besedila pogodb lokalno v fizičnem in digitalnem arhivu. Potrošnik do shranjene pogodbe lahko dostopi z dopisom in izkazom identitete na e-mail info@kolesa-smole.si ali fizično v trgovini na registriranem naslovu podjetja.

Dodatno

Trgovina Smole je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezana k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletnega mesta www.kolesa-smole.si in ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredovala osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočila tretji osebi vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja.
 
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovina Smole teh podatkov ne bo uporabila v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi, podatkov uporabnikov pa ne bo uporabila za pošiljanje promocijske elektronske pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen v primeru, če je uporabnik sam izbral e-poštni komunikacijski kanal za prejemanje obvestil o novostih, novitetah in akcijskih ponudbah. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki. 
 
Trgovina Smole bo osebne podatke uporabnikov vodilo v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo. 
 
Dostavni službi bo podjetje zaupalo le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo podjetje stopilo v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav. 

Komunikacija

REKLAMNA ELEKTRONSKA SPOROČILA

Reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik upošteval brezpogojno.

TELEFONSKA ŠTEVILKA

Potrošnik oz. uporabnik spletnega mesta lahko kot kumunikacijski kanal za pridobitev vseh potrebnih informacij uporabi številko 07/3379 800

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Informacije o izdelku so informativne in se lahko razlikujejo od dejanskih lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav z naročilom lahko kupec kontaktira ponudnika preko telefona na telefonsko številko 07 33 79 800 ali pa na elektronski naslov info@kolesa-smole.si.

Pritožbe in reklamacije lahko kupec pošlje po elektronski pošti info@kolesa-smole.si ali po klasični pošti na naslov: Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetje Smole d.o.o., ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Smole d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je potrošnikom na voljo tukaj.

Test in izposoja opreme

REZERVACIJA OPREME

Rezervacija izposoje in vse informacije je možno pridobiti telefonski številki +386 7 3379 800 ali na elektronskem naslovu info@kolesa-smole.si.

PREVZEM OPREME

Prevzem izposoje je možen na naši lokaciji v Novem mestu (Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto) v času odprtja trgovine in sicer od ponedeljka do petka od 8:00 -12:00 in od 13:00 - 18:00 in ob sobotah med 8:00 in 12:00 po predhodni rezervaciji termina in opreme.

Ob prevzemu stranka skupaj s servisno ali prodajno ekipo opravi pregled izposojene opreme, da se prepriča o brezhibnosti izposojenega in seznani s pravilno uporabo opreme. Vsa oprema bo ob prevzemu nastavljena oz. prilagojena stranki oz. uporabniku.

Ob prevzemu je potrebno izpolniti tudi obrazec za izposojo, ki poleg kopije predloženega osebnega dokumenta vsebuje tudi ime in priimek, naslov, telefonsko številko, št. Osebnega dokumenta in e-poštni naslov stranke.

Za izposojo opreme je potrebno predložiti veljaven osebni dokument. Vse osebe mlajše od 18 let naj bodo v spremstvu staršev oz. skrbnikov.

PLAČILO NAJEMA OZ. IZPOSOJE

Plačilo izposoje opravite na naši lokaciji (v trgovini) pred prevzemom testne opreme. Plačilo je možno tako s kartico ali gotovino.

VRAČILO OPREME

Vračilo opreme je obvezno najkasneje do 18:00 na zadnji dan rezerviranega termina za izposojo. V primeru zamude se obračuna dodatni dan izposoje po aktualnem ceniku. Kot izjema se smatra izposoja »za vikend« - v tem primeru je opremo potrebno vrniti najkasneje v ponedeljek do 15:00 ure.

Ob vračilu je izposojena oprema pregledana s strani servisne ekipe. V primeru dodatnih poškodb na opremi stranka  oz. najemnik krije stroške popravila oz. nastalo škodo. V primeru, da opreme ni moč popraviti je stranka dolžna poplačati nabavno vrednost artikla – enako velja v primeru kraje izposojenega artikla.

Vračilo opreme opravi ista oseba, ki si je opremo sposodila.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Smole d.o.o. se zavezuje, da bo varovala zaupnost osebnih podatkov in zasebnost strank. Zbrane podatke se uporablja izključno za opravljanje storitev, ki jih ponujamo – v tem primeru »test in izposoja opreme«. Trgovina Smole spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov, zato bomo storili vse potrebno za zaščito le teh pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.

Podatke navedene na obrazcu za izposojo bo podjetje Smole d.o.o. uporabilo za namen izvedbe najemne pogodbe. S podpisom obrazca za izposojo stranka dopušča uporabo podatkov (izključno: ime, priimek in e-naslov) za namene obveščanja preko e-poštnega kanala (marketing, promocija).

Smole d.o.o. zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam. Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena.  Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države.

S podpisom obrazca za izposojo stranka jamči za točnost in verodostojnost navedenih podatkov in dovoljujem uporabo le teh za vodenje evidence izposoje in testov opreme. S podpisom obrazca/dokumenta za izposojo opreme se stranka strinja, da bom kril(-a) vso morebitno nastalo škodo, ki bo nastala na izposojeni opremi in prevzema polno odgovornost za kritje kupnine v primeru kraje izposojene opreme.