PREVERI BOGATO PONUDBO OTROŠKIH KOLES.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine kolesa-smole.si

Ti Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine kolesa-smole.si (v nadaljevanju: Pogoji poslovanja) določajo način poslovanja spletne trgovine kolesa-smole.si (v nadaljevanju: spletna trgovina kolesa-smole.si), pravice in obveznosti ponudnika spletna trgovina kolesa-smole.si in uporabnika spletna trgovina kolesa-smole.si oz. kupca blaga in/ali storitev, ki so kupcem na voljo v spletna trgovina kolesa-smole.si.

Ponudnik spletne trgovine Kolesa-smole.si:

Naziv: Trgovina in servis koles Smole d.o.o.

Naslov: Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto

Sedež: Novo mesto

Matična številka: 1889788000

Ident. št. za DDV: SI 91586470

Transakcijski račun: SI56 0297 0025 4470 159, odprt pri  NLB d.d.

SKD: G47.640 - trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s športno opremo

Vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Novem mestu, Srg 2003/, datum vpisa v sodni register 12.11.2003

E-pošta: info@kolesa-smole.si

Tel. št.: +386 73379800

(v nadaljevanju: ponudnik)

 

Ponudnik je davčni zavezanec.

V spletni trgovini kolesa-smole.si je omogočen nakup blaga in/ali storitev, ki jih spletna trgovina ponuja na spletni strani https://www.kolesa-smole.si tako kupcem, ki so potrošniki ter pravnim in fizičnim osebam, ki niso potrošniki. V kolikor določene pravice in obveznosti opredeljene v teh Pogojih poslovanja veljajo le za potrošnike, je to pri takšnih določbah izrecno opredeljeno.

V skladu s predpisi, ki urejajo varstvo potrošnikov, je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago, storitve in digitalno vsebino za namene zunaj njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti (v nadaljevanju: potrošnik). Pravne in fizične osebe, ki pridobivajo ali uporabljajo blago, storitve in digitalno vsebino za namene opravljanja njihove poklicne ali pridobitne dejavnosti pa se ne štejejo za potrošnike, in tako nimajo vseh pravic, ki jih za potrošnike določajo predpisi, ki urejajo varstvo potrošnikov.

Uporaba spletne trgovine kolesa-smole.si oz. nakup, opravljen preko spletne trgovine kolesa-smole.si, se šteje za uporabo oz. nakup, opravljen v skladu s predpisi, veljavnimi v Republiki Sloveniji.

Vsakokrat veljavni Pogoji poslovanja so objavljeni na spletni strani https://www.kolesa-smole.si. Ponudnik si pridržuje pravico Pogoje poslovanja kadarkoli spremeniti, zato uporabnikom in kupcem priporočamo, da si jih natančno preberejo pred vsako uporabo oz. nakupom v spletni trgovini kolesa-smole.si ter da si jih natisnejo ali shranijo na primeren lastni trajni nosilec podatkov, za primer, da bi jih še kdaj potrebovali.

Kupca zavezujejo Pogoji poslovanja, veljavni ob oddaji posameznega naročila.

Kupec mora pred oddajo posameznega naročila s klikom na označeno polje potrditi seznanjenost in strinjanje s Pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti, veljavnimi ob oddaji naročila, sicer naročila ne more oddati.

Ponudnik zagotavlja dostavo blaga na ozemlju Republike Slovenije ter jo izvaja preko pogodbenega partnerja, Pošta Slovenije d.o.o., Slomškov trg 10, 2000 Maribor v nadaljevanju: Pošta Slovenije.

 

REGISTRACIJA IN PRIJAVA TER NAKUP KOT GOST

 

Za izvedbo naročila v spletni trgovini kolesa-smole.si lahko uporabnik izvede naročilo kot gost ali kot registriran uporabnik.

Registracija

Ob registraciji v sistem spletne trgovine kolesa-smole.si uporabnik pridobi uporabniško ime, ki je enako vneseni elektronski pošti in kreira geslo. Z registracijo uporabnik postane registriran uporabnik. Postopek registracije je enostaven in ga opravite tako, da v orodni vrstici desno zgoraj izberete drugi zavihek ''Registriraj se'',  vpišete e-pošto in geslo. Nato vnesete kontaktne podatke (Ime, Priimek, Telefon Naslov, Poštna številka, Pošto, državo, telefon). Pred registracijo je potrebno prebrati vsakokrat veljavne Pogoje poslovanja in označiti kljukico v potrditvenem polju, da ste Pogoje poslovanja prebrali in se z njimi strinjate, sicer se ne boste mogli registrirati, označiti je potrebno tudi da se strinjate z uporabo podatkov za namen profiliranja/segmentiranja.

Prijava

V kolikor ste že registrirani, se lahko prijavite na vstopni strani spletne trgovine Kolesa-smole.si zgoraj desno  klikom na drugo ikono prijava/registracija. Nato lahko pričnete z nakupom. Izdelke dodajate v košarico s klikom na ikono V košarico. V košarici izberete način dostave in način plačila. Pred oddajo naročila z obveznostjo plačila, je potrebno prebrati vsakokrat veljavne Pogoje poslovanja in označiti kljukico v potrditvenem polju, da ste Pogoje poslovanja prebrali in se z njimi strinjate, sicer naročila ne boste morali oddati.

Postopek nakupa kot gost

V spletni trgovini Kolesa-smole.si je omogočen nakup blaga in storitev tudi brez prijave oz. registracije. Lahko pričnete z nakupom. Izdelke dodajate v košarico s klikom na ikono »V košarico«. Na strani s košarico enostavno vnesete zahtevana polja, ki jih potrebujemo za dostavo naročenega blaga. Nato izberete način dostave in način plačila. Pred potrditvijo oddajo naročila z obveznostjo plačila, je potrebno prebrati vsakokrat veljavne Pogoje poslovanja in označiti kljukico v potrditvenem polju, da ste Pogoje poslovanja prebrali in se z njimi strinjate, – sicer naročila ne boste mogli oddati.

Po oddanem naročilu boste po elektronski pošti prejeli povzetek naročenega blaga in/ali storitev.

 

  1. CENE IN AŽURNOST PODATKOV

Vse cene blaga in storitev v spletni trgovini Kolesa-smole.si že vsebujejo davek na dodano vrednost. Cene ne vključujejo stroškov dostave oz. poštnine.Ti so prikazani desno spodaj  »Cenik dostave« in pri prikazu »vozička« ob izračunu vrednosti naročila, tako se lahko kupec z njimi še enkrat seznani pred oddajo naročila. Cene so označene v evrih (EUR). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oz. veljajo tiste cene, ki so bile veljavne v času, ko je naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Pogodba o nakupu blaga in/ali storitev med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu potrdi naročilo oz. ko kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Cene prikazane v spletni trgovini Kolesa-smole.si veljajo samo za nakup opravljen v spletni trgovini Kolesa-smole.si in se lahko razlikujejo od cen v fizični prodajani Smole. Ponudnik si pridržuje pravico do znotraj dnevnega spreminjanja cen blaga in storitev brez predhodnega obvestila.

Popust na nakup posameznega blaga oz. storitve in koda za popust se ne seštevata.

Zavezanci za DDV so dolžni ob oddaji naročila navesti tudi svojo davčno številko.

Ponudnik skuša čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni v spletni trgovini Kolesa-smole.si. Kljub temu pa se lastnosti blaga, zaloge, cene, dostavni roki spreminjajo, tako da obstaja minimalna možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter mu, v kolikor s spremembo ne soglaša, omogoči preklic oddanega naročila ali zamenjavo naročenega blaga.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve prejetega naročila oz. odstopiti od sklenjene pogodbe, če blaga ni več na zalogi ali če je prišlo do očitne napake pri navedbi cene, ki je posledica napake pri avtomatiziranem prenosu, o čemer bo kupec obveščen na sporočene kontaktne podatke.

Slike v spletni trgovini Kolesa-smole.si so simbolične. Ponudnik si prizadeva zagotoviti kar najbolj točne slike blaga. Morebitne estetske razlike med sliko in blagom ne vplivajo na specifikacijo blaga.

  1. PONUDBA

Ponudnik ima v spletni trgovini Kolesa-smole.si blago in storitve, ki jih ponuja za nakup, razvrščene v vsebinske kategorije oz. razvrščene po posameznih blagovnih znamkah blaga. Ob vsakem blagu oz. storitvi je prikazan podatek o razpoložljivosti posamezne vrste blaga.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve prejetega naročila oz. odstopiti od sklenjene pogodbe, če blaga ni več na zalogi ali če je prišlo do očitne napake pri navedbi cene, ki je posledica napake pri avtomatiziranem prenosu, o čemer bo kupec obveščen na sporočene kontaktne podatke.

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila tudi v primeru kupčeve zlorabe pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, v 14 dnevnem odstopnem roku, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev, v primeru drugih zlorab ponudnikove spletne trgovine Kolesa-smole.si ali če ima kupec neporavnane zapadle obveznosti do ponudnika.

  1. NAROČANJE

Naročanje preko interneta poteka 24 ur na dan, vse dni v letu. Blago je kupcem na voljo do odprodaje zalog ter v primeru ponudbe storitev do umika ponudbe. Kupec lahko naročilo odda v spletni trgovini Kolesa-smole.si.

Nakup v spletni trgovini Kolesa-smole.si lahko kupec opravi kot registriran uporabnik z uporabo uporabniškega računa ali brez uporabniškega računa kot gost z vpisom zahtevanih osebnih podatkov pred oddajo naročila. V zvezi s tem glej 2. točko teh Pogojev poslovanja.

Željeno blago in/ali storitve, ki jih želi kupec kupiti v spletni trgovini Kolesa-smole.si doda v košarico. V košarico lahko kupec pred oddajo naročila spreminja količino blaga in/ali storitev oz. jih odstrani iz košarice.

Kupec mora pred oddajo naročila s klikom na označeno polje potrditi seznanjenost in strinjanje s Pogoji poslovanja in Pravilnikom o zasebnosti, veljavnimi ob oddaji naročila, sicer naročila ne more oddati. Kupec odda naročilo s klikom na gumb »Naročilo – z oddajo naročila se strinjam s plačilom«.

Pogodba o nakupu blaga in/ali storitev med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu potrdi naročilo oz. ko kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila.

V elektronskem sporočilu o potrditvi naročila je navedeno blago in/ali storitve, njihova količina in cena, za katere je med kupcem in ponudnikom sklenjena pogodba o nakupu ter ostali podatki in informacije, kot jih zahtevajo veljavni predpisi.

  1. PLAČILO

 

6.1.Načini plačila

V spletni trgovini Kolesa-smole.si je omogočeno plačilo na naslednje načine, in sicer:

  • plačilo po povzetju z gotovino ali s kartico ob prevzemu (cena dostave paketa znaša 4,90 EUR z DDV za Slovenijo) Cenik za dostavo koles je 14,9 €.

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ob prevzemu paketa, ki je kupcu omogočeno le v primeru njegovega izbora dostave blaga do vrat objekta. V primeru plačila z gotovino ob prevzemu paketa na vratih objekta, kupec dostavljavcu paketa ob prevzemu paketa izroči gotovino v višini vrednosti paketa in stroškov dostave paketa. Dostavo paketov izvaja ponudnikov pogodbeni partner, ki je Pošta Slovenije, ki bo prejeto kupčevo plačilo izročila ponudniku. Pošta Slovenije provizije za prevzem plačila ne zaračunava.

Plačilo po povzetju z gotovino ob prevzemu je omogočeno le za dostavo na območju Republike Slovenije.

  • plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR ponudnika (cena dostave paketa do vrat objekta znaša 4,9 EUR z DDV za dostavo na področju Slovenije, dostava kolesa znaša 14,9 EUR z DDV); v primeru osebnega prevzema v poslovalnici Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto stroškov dostave paketa ni)

V primeru plačila po predračunu oz. na TRR ponudnika, boste v obvestilu o potrditvi naročila, na e- poštni naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila, prejeli obvestilo z vsemi podatki za izvedbo plačila. Dokler ne dobite elektronskega sporočila s podatki za plačilo, ne nakazujte kupnine in stroškov dostave paketa. V kolikor bi se slučajno zgodilo, da v 3 urah po oddanem naročilu ne bi prejeli obvestila o potrditvi naročila s podatki za plačilo oz. obvestilo zavrnitvi naročila, nas prosim to obvestite na tel. št. 07-3379 8000 oz. e- poštni naslov info@kolesa-smole.si.

Plačilo po predračunu oz. nakazilo na TRR ponudnika je omogočeno le za dostavo na območju Republike Slovenije.

  • plačilo s kreditnimi ali debetnimi karticami preko spleta (cena dostave paketa do vrat objekta znaša 4,9 EUR z DDV za dostavo na področju Slovenije, dostava kolesa znaša 14,9 EUR z DDV); v primeru osebnega prevzema v poslovalnici Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto stroškov dostave paketa ni)
  • Ponudnik omogoča plačila z naslednjimi plačilnimi karticami: Mastercard in Visa. V tem primeru kupec izvede plačilo ob oddaji naročila blaga oz. storitve.
  • plačilo z Leanpay obročne platforme

(cena dostave paketa do vrat objekta znaša 4,9 EUR z DDV za dostavo na področju Slovenije, dostava kolesa znaša 14,9 EUR z DDV); v primeru osebnega prevzema v poslovalnici Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto stroškov dostave paketa ni)

 

6.2.      Preplačilo

Včasih se zgodi, da kupec v primeru plačila predračuna stori napako in plača več kot znaša znesek nakupa. Ponudnik preplačane zneske vrača, vendar ima s tem povezane bančne stroške po krivdi kupca.
Ponudnik zato, če kupec ne zahteva drugače, v primeru preplačila malih zneskov v višini do 2,00 EUR razlike preplačila ne vrača kupcu na njegov transakcijski račun, ampak kreira kodo v višini zneska preplačila, ki jo lahko kupec izkoristi v pol leta od kreiranja kode. Za zneske preplačila nad 2 EUR ali če kupec v primeru preplačala do 2 EUR zahteva vračilo preplačila na transakcijski račun, ponudnik bančne stroške vračila preplačila zaračuna kupcu v višini kot mu jih zaračuna banka ter mu po odštetju stroškov banke vrne razliko preplačila.

  1. REZERVACIJE

Rezervacije blaga ki niso na zalogi niso mogoče. V kolikor bi kupec to želel, ga ponudnik o ponovni dobavljivosti blaga lahko obvesti, ko želeno blago pride na zalogo. Kupec na strani z želenim izdelkom klikne gumb OBVESTI ME, KO BO NA ZALOGI in avtomatsko prejme e-mail, ko se izbran izdelek povrne na zalogo.

  1. DOBAVNI ROKI

Rok dobave za blago na zalogi je običajno 2-8 delovnih dni, najkasneje pa v 30 dneh od datuma, ko na svoj e-poštni naslov prejmete potrdilo naročila, razne če ni pri posameznem blagu določeno drugače.  V kolikor bo rok dostave blaga izjemoma daljši bo ponudnik o tem kupca obvestil na ob naročilu posredovane kontaktne podatke. Žal roki dobave niso v celoti odvisni od ponudnika, zato vam opredeljenih rokov dostave ne moremo garantirati. V kolikor se kupcu z dobavo blaga mudi, ga prosimo, da to vpiše v opombe pri oddaji naročila, ponudnik pa se bo o najboljših močeh potrudil, da bo kupcu to blago zagotovil najkasneje v 2 dneh od potrditve naročila, pri čemer mu to ne more povsem zagotoviti.

Predlagamo, da kupec ponudnika v primeru, da določenega blaga ni na zalogi kontaktirata na info@kolesa-smole.si. Ponudnik vam bo z veseljem povedal, koliko časa predvidoma je potrebno čakati za želeni izdelek.

  1. DOSTAVA

Ponudnik v dogovorjenem roku pripravi blago za odpremo in ga odpošlje na naslov oz. prevzemno mesto, navedeno v oddaji naročila. Blago na zalogi običajno odpošiljamo VSAK DELOVNI DAN dopoldne (dopušča se izjema zaradi bolniške odsotnosti oz. drugih nepredvidljivih dogodkov).  Dostavo blaga na kupčev dom izvaja Pošta Slovenije.

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini dostave blaga:

  • osebni prevzem v poslovalnici SmoleŠentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto

-       ta način dostave je mogoče izbrati le v primeru vnaprejšnjega plačila blaga (plačilo s kreditno ali debetno kartico preko spleta ob oddaji naročila, plačilo po predračunu oz. na TRR ponudnika),

-       dostava in priprava blaga je brezplačna,

-       obvezen podatek ob oddaji naročila je telefonska št. in e-pošta kupca za obveščanje kupca, ko bo blago pripravljeno za prevzem,

-       prevzem je možno izvesti vsak delovnik od ponedeljka do petka od 8h do 12h in od 13h do 18h, ter ob sobotah od 8h do 12h.

-       priprava blaga, ki je na zalogi, za prevzem traja nekaj ur, običajno 2 uri. Priporočeno je plačilo s kreditno ali debetno kartico preko spleta ali z gotovino. Pri plačilu po predračunu je blago za prevzem pripravljeno, ko je denar viden na našem računu.

-       kupec je blago zavezan prevzeti v 14 dneh od dne, ko mu je ponudnik na kontaktne podatke, navedene v naročilu, posredoval obvestilo o možnosti prevzema blaga.

-       velja za kupce vseh držav EU

 

  • dostava do vrat objekta

-       ta način dostave je mogoče izbrati v primeru vseh načinov plačila, navedenih v 6.1. točki teh Pogojev poslovanja,

-       strošek dostave paketa je 4,90 EUR z DDV za Slovenijo, za kolesa pa 14,90 EUR z DDV za Slovenijo.

-       dostava se izvaja na področju Republike Slovenije

-       dostavo izvaja Pošta Slovenije,

-       Pošta Slovenije bo kupca običajno pred dostavo kontaktirala

-       dostava do vrat objekta se izvaja do vhoda v večstanovanjsko stavbo oz. do vhodnih vrat enostanovanjske stavbe.

Ob prevzemu blaga kupec s podpisom potrdi vrsto, količino in ustreznost naročenega blaga.

Kupcu priporočamo, da ob prevzemu blaga le-to natančno pregleda in ponudniku oz. Pošti Slovenije nemudoma sporoči morebitne vidne poškodbe oz. odstopanja od naročenega blaga, vključno s poškodbo embalaže. Najlažje je, če kupec napake oz. poškodbe zapiše v prevzemni dokument ter poškodbe fotografira.

10. IZDAJA RAČUNA

Ponudnik mora za dobavo blaga ali izvedbo storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Ponudnik posreduje račun kupcu na njegovo e-pošto ali ob prevzemu paketa.

11. POTROŠNIKOVA PRAVICA DO ODSTOP OD POGODBE, SKLENJENE NA DALJAVO IN VRAČILO BLAGA – pravica pripada le kupcem, ki so potrošniki

Kupec, ki je potrošnik ima pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, ne da bi mu bi bilo potrebno navesti razlog za njegovo odločitev za odstop od pogodbe. Odstop od pogodbe mora kupec ponudniku sporočiti z nedvoumno izjavo, najlažje s posredovanjem pravilno izpolnjenega obrazca do katerega lahko dostopate tukaj OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE - PRENESITE TUKAJ ali z drugo nedvoumno izjavo o odstopu od pogodbe, in s priloženo kopijo dokumentov, ki so bili priloženi ob dobavi blaga in dokazujejo istovetnost blaga in kupca, na e-naslov info@kolesa-smole.si.  Zaradi zagotovitve dokaza o odstopu od pogodbe kupcu priporočamo, da poda odstopno izjavo v pisni obliki.

Rok za odstop od pogodbe o nakupu blaga začne teči z dnem, ko:

o   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,

o   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,

o   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

o   potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Če je predmet pogodbe opravljanje storitev, začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe.

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo v primeru nakupa blaga pošlje v roku 14 dni od prevzema blaga in v primeru storitve, v roku 14 dni od sklenitve pogodbe.

Strošek vračila blaga bremeni potrošnika. Strošek vračila blaga, ki ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti po pošti, potrošnika bremeni in se obračuna v skladu z vsakokrat veljavnim cenikom izbranega izvajalca poštnih storitev.

Blago, je treba vrniti ponudniku najpozneje v 14 dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Potrošnik odgovarja za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Odgovornost potrošnika za zmanjšano vrednost blaga lahko znaša do vrednosti polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa blaga, kar se ugotavlja za vsak posamezni primer posebej. Zaradi navedene odgovornosti zmanjšanja vrednosti blaga potrošniku priporočamo, da blago, za katerega uveljavlja odstop od pogodbe, vrne nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži, da se ne bi artikel med transportom poškodoval. Ponudnik bo potrošnika pozval k plačilu opredeljene zmanjšane vrednosti blaga.

Blago lahko vrnete:

osebno - v prodajalni Smole: Trgovina in servis koles Smole, Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto v delovnem času.

po pošti ali preko druge dostavne službe na naslov: Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto

Pri vsakem vračilu blaga je treba blagu predložiti pisno pojasnilo, da se blago vrača zaradi odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo. Najlažje je, če vrnjenemu blagu priložite kopijo ustrezno in popolno izpolnjenega Obrazca za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo, ter priložite kopijo računa ali drugega dokazila o opravljenem nakupu.

Če blago vračate po pošti, ga ustrezno zaščitite, in s tem pripravite za varen transport. Najlažje je, če blago zaščitite z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko artikel zaščiti enako učinkovito kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu, saj je kupec v razmerju do ponudnika odgovoren za poškodbe na artiklu, nastale od prevzema artikla do trenutka vrnitve artikla ponudniku.

Možnost odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ne velja za naslednje pogodbe:

  1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katerih ponudnik nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  3. o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok uporabe;
  4. o opravljanju storitev, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če ponudnik pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo ponudnik v celoti izpolni;
  5. o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  6. o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij;
  7. o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
  8. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
  9. o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena ja dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera ponudnik nima vpliva;
  10. sklenjena javnih dražbah;
  11. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk ponudnika na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če ponudnik pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  12. o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku.

Vračilo vplačil bo izvedeno, takoj ko bo to mogoče, najpozneje pa v 14 dneh od prejema sporočila obvestila o odstopu od pogodbe, sklenjene na daljavo. Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je ta uporabil, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupec ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Ponudnik lahko kupcu zavrne naročilo ali kljub potrditvi naročila odstopi od sklenjene pogodbe o nakupu na daljavo, v kolikor je ugotovljeno, da kupec zlorablja pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo.

OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE - PRENESITE TUKAJ

12. MENJAVA BLAGA

Če vam blago ali storitev, kupljeno v spletni trgovini Kolesa-smole.si na daljavo ne ustreza, ga lahko vrnete pod pogoji in na način kot so navedeni pri odstopu od pogodbe sklenjene na daljavo in nato za drugo blago oz. storitev opravite novo spletno naročilo.

13. REKLAMACIJE

13.1. POŠKODOVANE POŠILJKE

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da embalaža kaže znake odprtja ali je embalaža ali vsebina fizično poškodovana nam to nemudoma sporočite. Škodo, ki je posledica transporta mora ponudnik dostavni službi prijaviti najkasneje v roku 7 koledarskih dni od dostave paketa kupcu.

NEPOPOLNE POŠILJKE

Če ob prevzemu pošiljke opazite, da v pošiljki manjka vsebina ali prejeto blago ni enako blagu, ki ste ga naročili nas o tem prosim takoj obvestite na: info@kolesa-smole.si ali pa pokličite na +38673379800. Prosimo, da nam posredujete tudi številko naročila.

13.2. OBVEZNO JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA IN NEPRAVILNOSTI PRI OPRAVLJENI STORITVI TER OBVEZNO JAMSTVO IZ NASLOVA STVARNIH NAPAK NA BLAGU IN IZVEDENIH STORITVAH

13.2.1.  Obvezno jamstvo za skladnost blaga in nepravilnosti pri opravljeni storitvi – velja za potrošnike

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:

  1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil ponudnika najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, ponudnik pa je s tem soglašal;
  3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

(v nadaljevanju vse skupaj: subjektivne zahteve za skladnost blaga)

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka mora blago tudi:

  1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno in
  4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu ponudnika ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če ponudnik dokaže, da:

–            za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

–            je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana ali

–            javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

(v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga)

V primeru blaga z digitalnimi elementi ponudnik zagotovi, da je potrošnik obveščen o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti blaga z digitalnimi elementi in so mu te posodobitve tudi dobavljene v obdobju:

–            ki ga potrošnik lahko razumno pričakuje glede na vrsto in namen blaga in digitalnih elementov ter ob upoštevanju okoliščin in narave pogodbe, kadar prodajna pogodba določa enkratno dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve ali

–            dveh let od dobave blaga z digitalnimi elementi, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju ali

–            v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev, kadar prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v obdobju, daljšem od dveh let.

(v nadaljevanju vse skupaj: objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi)

Kadar potrošnik v razumnem roku ne namesti posodobitev, dobavljenih v skladu s prejšnjim odstavkom tega člena, ponudnik ni odgovoren za neskladnost, ki je posledica samo tega, da ni bila opravljena ustrezna posodobitev, pod pogojem, da:

–            je ponudnik obvestil potrošnika o razpoložljivosti posodobitve in posledicah, če je potrošnik ne namesti ter

–            razlog za to, da potrošnik posodobitve ni namestil ali jo je napačno namestil, niso bila pomanjkljiva navodila za namestitev, ki so bila zagotovljena potrošniku.

Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, ki je posledica neizpolnjevanja objektivnih zahtev za skladnost blaga ali blaga z digitalnimi elementi, če je ponudnik potrošnika ob sklenitvi prodajne pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost blaga, ter je potrošnik ob sklenitvi prodajne pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Če je namestitev sestavni del prodajne pogodbe in jo izvede ali je zanjo odgovoren ponudnik, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga. Če potrošnik blago, ki ga mora namestiti sam, nepravilno namesti zaradi pomanjkljivih navodil za namestitev, ki jih je zagotovil ponudnik ali v primeru blaga z digitalnimi elementi, ponudnik oziroma podjetje, ki dobavlja digitalno vsebino ali digitalno storitev, se kakršna koli neskladnost, ki je posledica nepravilne namestitve blaga, šteje za neskladnost blaga.

Kadar omejitev, ki je posledica kršitve pravic tretje osebe, zlasti pravic intelektualne lastnine, preprečuje ali omejuje uporabo blaga v skladu s 72., 73., 74. in 75. ZVPot-1, je potrošnik upravičen do jamčevalnih zahtevkov zaradi neskladnosti blaga v skladu s to točko Pogojev poslovanja, razen če drugi zakon določa ničnost ali razveljavitev prodajne pogodbe zaradi kršenja pravic tretjih oseb.

Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga, kar se brez poseganja v objektivne zahteve za skladnost blaga z digitalnimi elementi uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi (v nadaljevanju: jamčevalni rok).

V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, je ponudnik odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v dveh letih od dobave blaga z digitalnimi elementi. V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve za obdobje, daljše od dveh let, je ponudnik odgovoren za vsako neskladnost digitalne vsebine ali digitalne storitve, ki nastane ali se pokaže v obdobju, v katerem je treba v skladu s prodajno pogodbo dobaviti digitalno vsebino ali digitalno storitev.

Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko potrošnik in potrošnik dogovorita za krajši rok odgovornosti ponudnika kot prodajalca, kot bilo predhodno opredeljeno, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto.

S pogodbeno določbo ni mogoče omejiti ali izključiti odgovornosti ponudnika kot prodajalca za neskladnost blaga, kot je opredeljena v zgornjih odstavkih te točke. Pogodbena določba, ki nasprotuje navedenemu, je nična.

Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če ponudnik kot prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. V primeru blaga z digitalnimi elementi, pri katerem prodajna pogodba določa nepretrgano dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve v določenem obdobju, ponudnik kot prodajalec nosi dokazno breme glede tega, ali je bila digitalna vsebina ali digitalna storitev skladna v obdobju, opredeljenem v osmem odstavku tega člena, če se neskladnost pokaže v tem obdobju.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil ponudnika, pod pogoji in v vrstnem redu iz te točke, upravičen da:

  1. zahteva od ponudnika brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga,
  2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Potrošnik lahko zadrži plačilo preostalega dela kupnine ali dela tega preostalega dela kupnine, dokler ponudnik ne izpolni svoje obveznosti iz te točke. Potrošnik to pravico uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o svoji odločitvi. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka skladno s tem odstavkom.

Potrošnik lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko ponudnika obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Navedeni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje ponudnik obvesti potrošnika pred potekom roka navedenega v tem odstavku. Šteje se, da je skladnost blaga vzpostavljena brezplačno, če ponudnik nosi tudi plačilo potrebnih stroškov, ki nastanejo pri vzpostavitvi skladnosti blaga, zlasti stroške pošiljanja, prevoza, dela ali materiala. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če:

-          je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali

-          izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za ponudnika v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin.

Okoliščine iz druge alineje prejšnjega odstavka te točke so zlasti vrednost, ki bi jo imelo blago, če ne bi bilo neskladno, pomen neskladnosti in možnost, da bi se potrošniku brez znatnih nevšečnosti zagotovil drug jamčevalni zahtevek.

Ponudnik lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške ob upoštevanju vseh okoliščin, tudi tistih iz prejšnjega odstavka.

Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebno popravilo ali zamenjava blaga, da potrošnik blago na voljo ponudniku. Kadar je za vzpostavitev skladnosti potrebna zamenjava blaga, ponudnik zamenjano blago vzame nazaj na lastne stroške. Kadar je treba blago, ki je bilo nameščeno v skladu z njegovo naravo in namenom, preden se je pokazala neskladnost, za namene popravila ali zamenjave blaga odstraniti, obveznost popravila ali zamenjave blaga vključuje tudi odstranitev neskladnega blaga in namestitev nadomestnega ali popravljenega blaga oziroma kritje stroškov te odstranitve in nove namestitve. Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo zamenjanega blaga v obdobju pred zamenjavo.

Potrošnik lahko zahteva sorazmerno znižanje kupnine ali odstopi od prodajne pogodbe v katerem koli od naslednjih primerov:

-          ponudnik ni popravil ali zamenjal blaga ali, kadar je to ustrezno, ni končal popravila ali izvedel zamenjave blaga v skladu s tem zakonom oziroma je zavrnil potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga v skladu s pred prejšnjim odstavkom tega člena;

-          neskladnost obstaja, čeprav je ponudnik poskušal vzpostaviti skladnost;

-          narava neskladnosti je tako resna, da upravičuje takojšnje sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe ali

-          ponudnik je izjavil ali pa je iz okoliščin očitno, da ponudnik ne bo vzpostavil skladnosti blaga v razumnem roku ali brez znatnih nevšečnosti za potrošnika.

Ne glede na prejšnji odstavek lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Odstop od prodajne pogodbe potrošnik uveljavlja z izjavo, s katero ponudnika obvesti o odločitvi, da odstopa od prodajne pogodbe. Kadar se neskladnost nanaša le na del blaga, dobavljenega na podlagi prodajne pogodbe, in obstaja razlog za odstop od prodajne pogodbe v skladu s prvim ali drugim odstavkom te točke, lahko potrošnik odstopi od prodajne pogodbe v zvezi s tem blagom in katerim koli drugim blagom, ki ga je pridobil skupaj z neskladnim blagom, če od potrošnika ni mogoče razumno pričakovati, da bo obdržal le blago, ki je skladno. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, potrošnik ponudniku na stroške ponudnika vrne blago. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna. Dokazno breme glede tega, ali je neskladnost neznatna, nosi ponudnik.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti ponudnika v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik ponudniku sporoči osebno v Trgovini Smole, v delovnem času trgovine, o čemer mu ponudnik izda potrdilo, ali ga pošlje ponudniku Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto. Potrošnik mora ponudniku omogočiti, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kadar potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, ponudnik vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Pravice iz petnajstega odstavka te točke Pogojev poslovanja prenehajo v dveh letih od dneva, ko je potrošnik o neskladnosti blaga obvestil prodajalca.

Pogodba o opravljanju storitev je skladno z veljavno zakonodajo, ki ureja varstvo potrošnikov, pogodba, razen prodajne pogodbe, na podlagi katere se ponudnik zaveže opraviti storitev za potrošnika, potrošnik pa se zaveže, da bo za to plačal določeno ceno. V primeru nepravilnosti pri opravljeni storitvi lahko potrošnik, ki je o tem obvestil ponudnika:

-          zahteva neodplačno odpravo nepravilnosti pri opravljeni storitvi;

-          zahteva ponovno izvedbo storitve;

-          zahteva vračilo dela kupnine v sorazmerju z nepravilnostmi pri opravljeni storitvi ali

-          odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Roki, ki so določeni za odgovornost ponudnika za neskladnost blaga, se smiselno uporabljajo tudi za izvajanje storitve, če s posebnim zakonom ni določen daljši rok.

Če obstoj nepravilnosti pri opravljeni storitvi ni sporen, ponudnik čimprej, vendar najpozneje v osmih dneh, ugodi potrošnikovi zahtevi iz predhodnega odstavka te točke. Ponudnik pisno odgovori potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj nepravilnosti pri opravljeni storitvi sporen.

13.2.2.  Obvezno jamstvo iz naslova stvarnih napak na blagu in izvedenih storitvah – velja za ne potrošnike

Glede jamstva iz naslova stvarnih napak na blagu in izvedenih storitvah v razmerju do oseb, ki se ne štejejo za potrošnike, uporabljajo določila vsakokrat veljavnega Obligacijskega zakonika, ki opredeljujejo odgovornost za stvarne napake.

13.2.3.  Postopek uveljavljanja neskladnosti blaga ali storitev oz. stvarnih napak

Kupec in kupec potrošnik mora ponudnika obvestiti o neskladnosti blaga oz. stvarnih napakah na blagu ali nepravilnosti pri opravljeni storitvi skupaj z njenim natančnim opisom in s predložitvijo kopije računa oziroma navedbo podatkov, na podlagi katerih je mogoče identificirati nakup in specificirati blago oz. storitev. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga oz. stvarnih napak, če o neskladnosti oz. stvarnih napakah na blagu oz. nepravilnosti o opravljeni storitvi obvesti ponudnika v zakonsko določenem roku. Kupec mora ponudniku oz. zastopniku ponudnika ali pooblaščenemu serviserju, ki ga določi ponudnik, omogočiti pregled blaga oz. opravljene storitve. Kupec potrošnik najlažje uveljavlja neskladnost blaga oz. izvedbo storitve z izpolnitvijo Obrazec za uveljavljanje pravic kupca iz naslova neskladnosti blaga ali storitve - prenesite TUKAJ.

Če blago v pregled zaradi obstoja neskladnosti oz. stvarnih napak pošiljate po pošti, ga ustrezno zaščitite, in s tem pripravite za varen transport. Reklamirano blago lahko vrnete po pošti na naslov Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto. Reklamirano blago lahko prinesete tudi osebno v Trgovino Smole, Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto, v delovnem času trgovine. Najlažje je, če izjavo za uveljavljanje neskladnosti blaga oz. obrazec za uveljavljanje pravic kupca iz naslova neskladnosti blaga ali storitve priložite blagu.

Glede obveznega jamstva za skladnost blaga in digitalne vsebine ali digitalne storitve ter nepravilnosti pri opravljeni storitvi se v razmerju do potrošnikov uporabljajo določila vsakokrat veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov, v razmerju do oseb, ki se ne štejejo za potrošnike, pa se uporabljajo določila vsakokrat veljavnega Obligacijskega zakonika, ki opredeljujejo odgovornost za stvarne napake.

13.3.     GARANCIJA

 

Pravico in obveznosti iz naslova garancije urejajo določila vsakokrat veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov in Obligacijskega zakonika.

Blago ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali na oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem, oz. je tako določeno z veljavnimi predpisi. Dajalec garancije (v nadaljevanju tudi: garant) jamči za kakovost oziroma brezhibno delovanje posameznega blaga v garancijskem roku, pod pogojem, da boste blago uporabljali skladno z njegovim namenom in skladno s priloženimi navodili za uporabo in sestavo blaga. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve blaga kupcu.

Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno.

Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.

Če želite uveljavljati garancijo, lahko to storite neposredno pri garantu ali pri pooblaščenem servisu, navedenem na garancijski listu. Podrobna navodila za uveljavljanje garancije preberite na k blagu priloženem garancijskem listu.

Ob uveljavljanju garancije pri ponudniku, kar velja le v primerih, ko je dajalec garancije ponudnik, je kupec dolžan podati pisno

izjavo ali predložiti ustrezno in popolno izpolnjen Obrazec za uveljavljanje garancije, v katerem se navedejo zahtevani podatki in

zapiše ugotovitve kupca glede nedelovanja blaga ter priloži garancijski list in kopija računa oz. drugega dokazila o opravljenem

nakupu in specifikaciji blaga. Kupec mora ponudniku oz. pooblaščenem servisu omogočiti pregled blaga.

Pravice iz točke 13.3. "Garancija" pripadajo tudi kupcem, ki niso potrošniki.

Če blago v garancijsko popravilo pošiljate po pošti, ga ustrezno zaščitite, in s tem pripravite za varen transport. Najlažje je, če izjavo oz. obrazec za uveljavljanje garancije priložite blagu.

V primeru, da je garant ponudnik, lahko blago za katero uveljavljate garancijo ponudniku pošljete po pošti na naslov Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7 , 8000 Novo mesto ali mu ga prinesete osebno v prodajalno.

Ponudnik ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka v okvari brez mnenja pooblaščenega servisa.

 

14. INFORMACIJE O PRITOŽBENEM POSTOPKU PONUDNIKA

Ponudnik si prizadeva za zadovoljstvo svojih uporabnikov in kupcev, in se zato trudi nenehno izboljševati kakovosti svojega poslovanja, vseeno pa se lahko zgodi, da je ponudnikovo ravnanje drugačno od pričakovanj uporabnikov ali kupca. V kolikor se to zgodi in bi želeli oddati pritožbo, smo za vas pripravili možnosti, kot opredeljeno v nadaljevanju:

- Uporabniki in kupci lahko pritožbe podate pisno na sedež podjetja Smole d.o.o., Šentjernejska cesta 7, 8000 Novo mesto, ali preko e-pošte info@kolesa-smole.si.

Na vaše pritožbe bomo skušali odgovorili v najkrajšem možnem času. O vaši pritožbi bo odločala dvočlanska komisija, ki jo za vsako pritožbo posebej sestavi direktor ponudnika.


Za vsa pojasnila v zvezi z informacijami o pritožbenem postopku, se lahko obrnete na sedež ponudnika  ali preko telefona 07-3379-800.


Za nerešljive spore je pristojno stvarno in krajevno pristojno sodišče tožnika. Vseeno upamo, da nas boste pred uporabo sodne poti kontaktirali. Verjamemo, da bomo našli lažjo rešitev za obe strani.

 

Za spore, ki izvirajo ali so v zvezi uporabo ali nakupi v spletni trgovini Kolesa-smole.si se uporablja slovensko pravo.

15. SPORI in TEŽAVE

Smole d.o.o. spoštuje zakonodajo o varstvu potrošnikov ter ostalo relevantno zakonodajo in se trudi postati najbolj prijazna otroška spletna trgovina v Sloveniji. Sporov si res ne želimo. V primeru težav vas prosimo, da nas nemudoma pokličete na 07-3379-800 ali pošljete email na info@kolesa-smole.si. Postopek je seveda zaupen. Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo izvensodno in sporazumno. Postopek reševanja spora je podrobno opisan v zgornjem poglavju.

16. ZUNAJ SODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV – velja za potrošnike

Ponudnik za razmerje, izhajajoč iz teh Pogojev poslovanja, ne priznava izvajalcev zunaj sodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil skladno z zakonodajo s področja zunaj sodnega reševanja potrošniških sporov.

17. PLATFORMA ZA SPLETNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV – velja za potrošnike

Ponudnik, kot podjetje, ki se ukvarja s spletno prodajo, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi http://ec.europa.u/odr.

 18. VAROVANJE PODATKOV

Lastnik spletnega mesta Kolesa-smole.si (Smole d.o.o.) zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki  bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.
V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji, so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem "vdoru" v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?